Marthes-mat blogg

søndag 29. april 2012

Sove helg


Kjære Dagbok
Vi 3 jentene har vært så trøtte denne helgen at vi har tilbringe tiden i sengene våre, ikke bare for å sove men slappe helt av. Kristine har følt seg ensom i helgen så hun fikk lov å overnatte inne på vært soverom som har endt med mye gøy mellom oss.

Når vi bor sammen er vi heller ikke så nøye med å bruke klær på kroppen når vi har vært oppe og spist mat. Det faller helt naturlig å være uten klær for oss. Selv om det kan skape noen kosmiske situasjoner noen ganger.

Noen vil sikkert synes vi er underlige med i at vi er 3 jenter som bor sammen for det er vel ikke helt naturlig i menneskes syn. Men vi har det godt sammen og for meg er det helt supert at hun som er min assistent bor sammen med meg.

Kristines kjæreste Nadya kommer oppover med toget i morgen ettermiddag for da har hun langfri etter mye overtid. Da blir nok dem opptatt med å pleie hverandre når Kristine er ferdig med å hjelpe meg med treningen på ettermiddagen.

Når jeg er ferdig med å skrive i dagboken min skal jeg tilbake til min gode plass i sengen. Lene og Kristine har kledd på seg joggedress for de har lyst å ta en middels lang joggetur sammen i skogen før vi alle tar en lang dusj før vi sovner igjen i kveld. Jeg har laget nistepakke til oss 3 som ligger klare i kjøleskapet og kokt vann til teen vår.

I morgen er det en ny dag med alle muligheter det fører med seg.