Marthes-mat blogg

søndag 3. juli 2011

Alt er pakket for Spania ferien

Kjære Dagbok
Endelig har jeg fått pakket det lille jeg skal ha med meg når vi reiser i morgen. Jeg tar kun med meg det jeg trenger, jeg har noen klær der nede og skulle jeg trenge flere kjøper jeg dem på markedet.

Jeg må sove før i kveld enn det jeg bruker å gjøre ellers, skal opp av sengen kl 06:00 i morgen. Min venninne og BPA Kristine skal sove hos oss i natt så vi er sikker på at hun våkner i morgentidlig.

Vi gleder oss veldig mye for vi er dritt lei regn her hjemme. Nå i 3 uker skal vi være i solen. Når jeg er i den spanske solen slipper jeg å bruker sterke smertestillende medisiner for solen og varmen tar vekk mine smerter, i tillegg til at jeg blir hel brun uten hvite striper etter bruk av bikini eller badedrakt.

Kjære Dagbok, da får jeg avslutte for denne gangen, nå skal jeg i dusjen og etterpå opp i sengen for å slappe av og prøve å sove. Men jeg er tilbake til deg i morgen eller tirsdag og forteller deg mer. God Natt.