Marthes-mat blogg

mandag 2. mai 2011

Marthes helg

Kjære Dagbok
Denne helgen valgte jeg å ta meg fri fra alt som hadde med Internett å gjøre, heller dele helgen med min kjæreste og mitt søskenbarn Nadya som besøker oss. Hun skal reise hjem i løpet av uken.

På lørdag var det igjen naturist bading og vi som reiste var meg, søs, Lene, Nadya og mor i 2 biler. Vel fremme i garderoben hjalp Lene meg med å kle av meg alle klærne så rett i dusjen for renhold før vi kunne stupe ut i bassenget. Vel ute i bassenget hjalp søs og Nadya meg med disse øvelsene som jeg bruker å gjøre i vannet. 
 
Nadya er vant til å bade naken for det er helt vanlig der hun bor i St. Petersburg at alle bader nakne i svømmebassenget i den bydelen hun bor så for henne var dette helt naturlig.

Vel oppe fra bassenget og inn i dusjen, søs og Nadya ville hjelpe meg i dusjen og det føltes underlig å bli såpet inn av 2 personer. Så var det tørking av kroppen og jeg kledde på meg selv.
 
Far hadde laget middag til oss da vi kom hjem. Han hadde laget min favoritt mat, fiskeboller i hvit saus og mandelpoteter. Etter middagen ble Nadya med meg og Lene hjem.

Litt senere på lørdagskvelden ville Nadya lage hjemmelaget pizza til oss og det fikk hun lov til. Jeg laget en salatblanding og vi spiste dette sammen med noen glass vin. Jeg måtte på grunn av mine medisiner drikke alkoholfri vin, men jeg syns den er godt selv om det ikke er alkohol i den hvite vinen.

Nadya bor på rommet jeg hadde hos mine foreldre mens hun er vår gjest og hun liker det veldig godt.
For de som lurer så sover jeg og Lene i den samme sengen, helst under den samme dynen, nakne sammen, resten vil jeg ikke fortelle men de som leser bloggen min får tenke selv.

Jeg leste bloggen til ei jente (25) som hadde skrevet mye om sex med sin kjæreste. Jeg vurdere om jeg skal gjøre det samme, men jeg må tenke litt på dette før jeg bestemmer meg for hva jeg skal gjøre.
 
På søndag 1. mai skulle mine foreldre, søs og samboer og Nadya ned i byen for å høre på taler på Youngstorget. Jeg og Lene laget middag til de kom hjem. Middagen besto av sommerkoteletter stekt i stekeovn, rosenkål og mandelpoteter. Det skjedde ikke noe mer som jeg vil skrive om denne helgen .