Marthes-mat blogg

søndag 30. januar 2011

Søndagsrapport 30.01.2011

Kjære Dagbok
Jeg sovna ikke før kl 04:00 i natt, hadde enorme smerter i ryggen, jeg har det enkelte ganger. Da var det bare en utvei, jeg tok 2 Paralgin Forte og da sovna jeg endelig. Jeg liker ikke å måtte bruke sterke medisiner, men noen ganger må jeg innse at slaget er tapt og bruke dem.

Våknet kl 10:00 i dag med Stine lå på maven min. Lene hadde laget frokost til meg, 2 kneippskiver m/ pultost og glass m/ kulturmelk.  Noen ganger er jeg også heldig... Så var det opp av sengen opp i stolen og inn på badet. I dag tok det nesten 90 min før jeg var påkledd og klar for resten av dagen.

Har sett mye på NRK1 i dag, på sport. Mine favoritt blader jeg liker å lese er: Komputer for alle, Teknisk ukeblad, Spis bedre og selvsagt Donald Duck.

I morgen mandag skal jeg til kontroll hos legen. Mor skal følge meg hvis legen vil jeg skal kle av meg er det greit at noen er med som kan hjelpe meg. Fastlegen min har permisjon (fått barn) så det er mest sannsynlig at jeg møter på en vikar lege i morgen. Men man får ta det som det kommer.