Marthes-mat blogg

torsdag 15. november 2012

Bare oss 2



Kjære Dagbok
På søndag reiste jeg, Lene og vi tok med oss pusen min Stine på Oslo tur. Vi har oppholdt oss i den lille leiligheten vi har hjemme hos mine foreldre. Kristine og Nadya ble igjen i huset vårt i skogen. Lene savnet den tiden når det bare var oss 2 sammen og da fant vi på at vi kunne reise til mine foreldre som en liten kjærlighetstur.

Mandag og tirsdag hadde vi 2 rolige dager sammen, vi var nesten hele tiden sammen i leiligheten vår. Mandag fikk vi ferdig middag av mamma og på tirsdag kjøpte vi ferdig Fjordland middag som vi spiste. Senere på ettermiddagen kom søs over med en stor vegetar pizza hun hadde laget til oss.

I går (onsdag) var vi på handletur på Svinesund og kjøpte mye billig deilig mat og godt drikke. Vi reiste kl 10:00 og var tilbake kl 17:00. Middag kjøpte vi på tur hjem. Vi spiste skinkestek med god saus og poteter. Syns heller ikke at denne middagen var så dyr heller til å være så god mat.

Så i dag har jeg og Lene stekt karbonader, kjøttboller og kjøttkaker av all den karbonadedeigen vi kjøpte på Svinesund. Nå er de pakket ned i plastbokser og lett å ta opp igjen til middag senere.

Vi hadde egentlig planlagt å reise hjem til huset i skogen i morgentidlig, men vi reiser i kveld kl 19:00 det tar ca 3 timer å kjøre dit opp fra her vi er nå. Mamma skal være med oss oppover på ferie i noen dager. Jeg har ringt til Kristine og fortalt at vi kommer i kveld rundt kl 22:00 tiden. Vi syns det er bedre å reise i kveld for da kan vi sove lenge i morgen og en annen tind vi slipper all den trafikken som er på morgenen her i Oslo.

Lene har begynt å pakke sakene våre i bilen og da betyr det at hun vil reise snart så jeg må nok avslutte her hvis jeg ikke skal bli igjen her når hun reiser.