Marthes-mat blogg

mandag 21. mars 2011

Ny Hjemmeside

Kjære Dagbok
Jeg har ikke fortalt deg så mye de siste dagene, har vært akutt syk vet du. Men noe annet som er gledelig er at jeg har fått meg min egen hjemmeside med domene navn og alt. Du forstår det at da kan jeg fortelle deg her om livet mitt og samtidig kopiere innleggene mine over på hjemmesiden min. Da trenger jeg ikke å være redd for lenger at personer inne på facebook skal klage på meg og få slettet bloggen min.

En person på facebook gruppen Sett Maria Amelie Fri sa at bloggen min er ei meget grov sex side som hun skulle få slettet veldig fort hvis jeg ikke gjorde det frivilling. Det har jeg heller ikke tenkt å gjøre.

Lene har nattvakt denne uken og søs kommer over til meg kl 21:00 og sover hos meg. Lene syns det var best ettersom min akutte sykdom ikke har helt stabilisert seg ennå. Jeg syns det er koselig med søs i huset. Hun bruker å ha med seg noe ekstra godt som vi koser oss med før vi sovner.

I morgen skal jeg begynne å jobbe igjen, jeg gleder meg for jeg har ikke fått jobbet på snart 2 uker. Har mye arbeid som venter på meg her.

 Click på bilde for stort format